Rozwój naszego port folio produktowego oraz duży potencjał rynku małych i średnich inwestycji niskoprądowych zachęciły nas do  stworzenia nowego kanału sprzedaży - Produktów Budynkowych. Dotychczas byliśmy dostawcą głównie zaawansowanych rozwiązań teleinformatyczno-zabezpieczeniowych. Mamy jednak świadomość, iż sektor małych oraz średnich inwestycji teleinformatycznych i zabezpieczeniowych wymaga od nas nowego podejścia biznesowego. W związku z tym zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę o produkty budynkowe - mówi Łukasz Jankowski, dyrektor Działu Marketingu C&C Partners.

- Z jednej strony wykorzystujemy nasze dotychczasowe atuty, takie jak: wyspecjalizowana kadra pracownicza (ponad 40 inżynierów), własny dział serwisowy, nowoczesne centrum logistyczne, centrum szkoleniowe oraz wieloletnie doświadczenie. Z drugiej strony tworzymy nowy Dział Produktów Budynkowych zajmujący się obsługą zamówień, a także wsparciem handlowym naszych Partnerów. Aby usprawnić proces sprzedaży, stworzyliśmy internetowy katalog produktów, a już niebawem uruchomimy portal b2b, który będzie wygodnym narzędziem do obsługi całego procesu sprzedaży.

W ramach tego narzędzia będą mogli Państwo:

  • realizować cały proces sprzedaży drogą elektroniczną,
  • decydować o informacjach dotyczących procesu sprzedaży, które będą Państwo otrzymywali drogą elektroniczną,
  • sprawdzić dostępność produktów,
  • sprawdzić status dostawy,
  • korzystać z elektronicznej obsługi faktur.

Dzięki szybkiej obsłudze zamówień i dużemu wsparciu technicznemu, będziemy mogli sprostać Państwa oczekiwaniom. W ramach portalu internetowego mają Państwo dostęp do bogatego port folio produktów budynkowych. Zapraszamy do korzystania z internetowego katalogu produktów: www.b2b-ccpartners.pl - dodaje Łukasz Jankowski.

Informacja prasowa

Pin It