Ponad 80 lat doświadczeń na rynku systemów audio to bez wątpienia niemały fragment historii, którego nie sposób przeoczyć, a wręcz warto zaznaczyć, zwłaszcza w warunkach silnej walki konkurencyjnej i szybko postępującej globalizacji.
Systemy marki TOA stosowane są w tysiącach różnych obiektów na całym świecie. Jednakże, niezależnie od miejsca swojego zastosowania, pełnią niezmiennie tę samą rolę, a mianowicie, służą zapewnieniu jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa oraz doskonałemu przekazowi informacji i muzyki. Motto „We supply sound, not equipment”, to myśl przewodnia TOA będąca wyrazem wszelkich zasad i wartości, które przewodzą działaniu firmy. Szeroki know-how japońskich inżynierów, staranna obserwacja zmian i trendów, a także dbałość o najmniejsze szczegóły przy jednoczesnym zastosowaniu zaawansowanych technologii, to tylko niektóre z cech firmy, które przy umiejętnym ich wykorzystaniu, stanowią gwarancję najwyższej jakości dźwięku w każdym dostarczanym urządzeniu.
Od rozpoczęcia produkcji mikrofonów w 1934 r., poprzez wynalezienie pierwszego na świecie megafonu w 1954 r., a także pierwszego obejmującego cały budynek dźwiękowego systemu ostrzegawczego w 1969 r., po technologię sieci audio – firma TOA zawsze ustanawiała nowe standardy.
Nie dziwi zatem fakt, iż wraz z nowym rokiem, dotychczasowy wizerunek TOA nabiera nieco nowych kształtów. Na straży wszystkich wyznawanych zasad, jak również w celu lepszego wsparcia relacji marki z jej odbiorcami, staje bowiem pewna postać. Jest nią Dr Sound – ambasador marki TOA, a zarazem nowa twarz firmy, będąca ucieleśnieniem wszystkich wartości, które przyświecają jej działaniu i sposobowi funkcjonowania. Dr Sound to kompetentny, rzetelny i godny zaufania profesjonalista o niezwykle przyjaznym usposobieniu i dużym poziomie empatii.
Karina Paderewska, Kierownik ds. Marketingu TOA Polska: „Nowa tożsamość marki TOA powstała głównie z myślą o naszych klientach i ma skupiać się przede wszystkim na potrzebach i oczekiwaniach przez nich zgłaszanych, tj. gwarancja pewności i bezpieczeństwa, satysfakcja wynikająca z użytkowania naszych produktów, a co za tym idzie, poczucie właściwie powziętych decyzji. Celem jaki sobie stawiamy, jest jednak nie tylko dostarczanie jak najwyższej klasy pewnych i bezpiecznych rozwiązań, ale czegoś więcej – nieporównywalnie najlepszej jakości dźwięku oferowanych urządzeń. Z kolei Dr Sound, nasz nowy ekspert w dziedzinie akustyki, ma za zadanie pilnie czuwać nad dotrzymaniem poczynionych deklaracji.”
Pierwsze zmiany w zakresie nowej koncepcji marketingowej można już dostrzec zarówno na polskiej stronie firmy www.toa.pl, jak i na jej międzynarodowych odpowiednikach.
Kilka słów o marce
TOA Electronics Europe, światowy lider na rynku systemów nagłośnieniowych, komunikacyjnych i bezpieczeństwa, jest polskim oddziałem japońskiego producenta urządzeń elektronicznych firmy TOA Corporation z siedzibą w Kobe. Producent posiada ponad 20 oddziałów na całym świecie i zatrudnia przeszło trzy tysiące pracowników.
Oferta TOA obejmuje szeroką gamę rozwiązań z zakresu:
- dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
- systemów profesjonalnego nagłośnienia,
- inteligentnych systemów Public Address,
- systemów konferencyjnych,systemów interkomowych
- i wielu innych.
Siła marki nie polega tylko i wyłącznie na jakości poszczególnych produktów, lecz na możliwości tworzenia efektywnych i kompletnych rozwiązań w oparciu o ich kombinacje. Urządzenia TOA znajdują swoje zastosowanie we wszelkiego rodzaju instalacjach elektroakustycznych i nagłośnieniowych tworząc niezwykle bezpieczne, dynamiczne, wyraźne i przyjemne dla ucha przestrzenie dźwięku.
TOA Electronics Europe GmbH Oddział w Polsce (TOA Polska) z siedzibą główną w Warszawie, działa od 2007 r. i posiada dwa biura regionalne w Gdańsku oraz Wrocławiu.
Łącząc technologie bezpieczeństwa, dźwięku, informacji i komunikacji, TOA Electronics stara się zapewnić najwyższy poziom pewności, niezawodności i emocji.
Osoba kontaktowa:
Karina Paderewska
Kierownik ds. Marketingu
TOA Electronics Europe GmbH Sp. z o.o.
Oddział w Polsce
Tel. +48 721 711 374
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacja prasowa