Rozdzielczość 4,6,8 i 12 Mpx, lepsza czułość w warunkach nocnej obserwacji oraz mocniejsze procesory dla algorytmów zaawansowanej analizy video to główne atuty nowych kamer.

 

 

2016 01 9 1

 

 

Kamery rodziny HD-PRO to jeden z najmocniejszych akcentów oferty MIWI URMET. Stosowane są często w prestiżowych i dużych obiektach takich jak dworce, szpitale, lotniska, galerie handlowe, biurowce typu Office Tower, wszędzie tam, gdzie istotna jest jakość i niezawodność kamer. HD-PRO charakteryzują się bardzo dobrze opracowanym profilem ONVIF-S, dzięki czemu są chętnie stosowane również z otwartymi platformami takimi jak IVTVision, NUUO, Milestone, Exacq i wiele innych. Kamery te mają szerokie zastosowanie ze względu na posiadane funkcje: detekcja ruchu, sabotaż, detekcja audio, wejścia/wyjścia alarmowe, wejścia/wyjścia audio, gniazdo kart SD, 4 strumieniowa transmisja wideo, obsługa trybu multicast.

 

W tym roku rodzina kamer HD-PRO wzbogaciła się o nowe modele kamer z rozdzielczością 4, 6, 8 oraz 12 Mpx. 

 

 

2016 01 9 2

 

 

Kamery 4 Mpx seria „W” i „P” (HDPROxxx/ DNW i HD-PROxxx/DNP) zastąpiły w ofercie wcześniej stosowane kamery 2 Mpx, nie tylko oferując podobny poziom cenowy, ale również wzbogacając tę grupę najtańszych kamer o nowe funkcje, takie jak wyższa czułość, większa ilość klatek (nawet do 30 kl./s przy 4 Mpx), prawdziwy WDR z podwójnym skanowaniem, opcjonalnie P-irys oraz zmotoryzowany obiektyw ze zdalnie regulowaną ostrością i zbliżeniem. Kamery są dostępne w wersji box, mini dome, vandal dome oraz bullet. Istotną cechą kamer 4 Mpx jest obraz panoramiczny 16:9, czyli w formacie w jakim pracują nowoczesne monitory. Do tej pory kamery 3 Mpx i więcej oferowały obraz 4:3, który był niewłaściwie odwzorowywany na panoramicznych matrycach LCD. Co więcej, rozdzielczość horyzontalna nowych kamer 4 Mpx (16:9) jest większa niż dla kamer 5 Mpx (4:3), a to duża zmiana w kierunku podwyższania jakości bez jednoczesnego wzrostu ceny.

 

 

2016 01 9 5

 

 

Kamery 6 i 8 Mpx seria „Z” (HD-PROxxx/ DNZ) zastąpiły w ofercie kamery 3 i 5 Mpx. Na specjalne zamówienie dostępne są również modele kamer IP do nietypowych zastosowań z rozdzielczością 12 Mpx lub 2 Mpx z prędkością 120 kl./s. Kamery 6 i 8 Mpx oferują obraz panoramiczny 16:9 i prędkość do 30 kl./s dla najwyższej dostępnej rozdzielczości lub 60 kl./s dla rozdzielczości pośredniej. Przetworniki tych kamer wymagają specjalnej optyki ponieważ mają nieco większe wymiary 1/1,8” lub 1/1,7”. Ma to jednak bezpośredni wpływ na większą czułość w warunkach nocnej obserwacji. To spora zmiana jakościowa oferująca obraz o nieosiąganej dotąd jakości. Kamery te są dostępne, podobnie jak kamery 4 Mpx, w wersji box, mini dome, vandal dome oraz bullet. Wersja box w standardzie oferuje napęd do automatycznej zdalnej korekcji ostrości, natomiast wersje vandal dome i bullet zmotoryzowane obiektywy, dla których zdalnie można korygować zarówno kąt obserwacji jak i ostrość widzenia (Auto Focus).

 

 

2016 01 9 3

 

 

Wbudowana zaawansowana analityka obrazu jest najważniejszym atutem kamer HD-PRO z serii „Z”. Dzięki zastosowaniu procesorów przetwarzania obrazu o bardzo dużej mocy obliczeniowej, istnieje możliwość uruchomienia kilku zaawansowanych algorytmów analizy wideo w kamerach. W standardzie kamery oferują detekcję ruchu, detekcję audio, sabotaż. W przypadku konieczności zastosowania zaawansowanej analizy, wykorzystać można dostępne w ofercie kamery z dodatkowym pakietem IVS oferującym takie algorytmy jak: pozostawienie obiektu, zniknięcie obiektu, adaptacyjna detekcja ruchu, alarmowanie o błędnym kierunku ruchu, wykrywanie podejrzanego zachowania, liczenie obiektów, inne.

 

 

2016 01 9 4

 

 

Kamery Fish-Eye z serii „Z” oferują obraz 6 lub 12 Mpx. Posiadają system rozginania obrazu realizowany przez procesor kamery. Dzięki temu jeden strumień wideo, np. do podglądu, może być wysyłany już znormalizowany w trybie quad lub dual panorama. Kolejną charakterystyczną funkcją kamer jest obsługa trybów związanych z ich montażem: sufit 360°, podłoga 360° lub ściana 180°. Kamery Fish-Eye mają wbudowane diody IR-LED w standardzie oraz wbudowany głośnik i mikrofon, dzięki czemu bez dodatkowych urządzeń po stronie kamery, możliwa jest dwukierunkowa komunikacja audio. Dotychczas w kamerach dookólnych 5 Mpx obraz po rozgięciu był niskiej jakości, niewyraźny, a jedyną korzyścią z ich zastosowania była możliwość jednoczesnej obserwacji we wszystkich kierunkach. Nowe kamery z wyższą rozdzielczością, zwłaszcza 12 Mpx, oferują nawet po cyfrowym rozgięciu obraz bardzo wysokiej jakości charakterystyczny dla kamer megapikselowych. Tego typu zmiana jakościowa powoduje, zwiększenie możliwości praktycznego zastosowania kamer Fish-Eye.

 

Obserwując zmieniające się zapotrzebowanie rynku, z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że w najbliższym czasie zwiększy się popyt na tego typu kamery. Liczymy na to, że zainteresowani takimi rozwiązaniami klienci, trafią właśnie do nas. Już dziś zapraszamy.

 

 

Informacja prasowa

Pin It