Bosch logoJury nagrodziło projekt między innymi za jego długofalowość, spójność i integrowanie różnych środowisk – młodzieży szkolnej, studentów i kadry naukowej. Kapituła konkursu doceniła także znaczenie edukacyjne Akademii Wynalazców, której głównym celem jest zainteresowanie młodzieży przedmiotami technicznymi, co może skutkować w przyszłości zwiększeniem kadry inżynierskiej w Polsce oraz przyczynić się do promocji uzdolnionych, młodych osób. Do konkursu została zgłoszona IV edycja programu, która odbyła się w roku 2014.

- To dla nas zaszczyt, że Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha znalazła się w gronie najlepszych kampanii realizowanych w Polsce. Od 2011 roku, kiedy odbyła się pierwsza edycja, w programie wzięło udział 6000 gimnazjalistów, którzy zgłosili 300 projektów wynalazków. Jesteśmy pod wrażaniem umiejętności młodych ludzi, którzy z dużym zapałem i w sposób kreatywny potrafią wykorzystać wiedzę teoretyczną w praktyce – powiedział Łukasz Kałucki, koordynator Akademii Wynalazców im. Roberta Boscha.

Informacja prasowa

Pin It