altJuż około 15 tysięcy osób skorzystało z usług konsjerż, jakie klientom Domu Mody Klif w Warszawie oferują specjalnie przeszkoleni pracownicy firmy City Security. W ramach świadczonego od blisko 2 lat serwisu klienci popularnego Klifa bezpłatnie otrzymują m.in. szeroką pomoc przy robieniu zakupów, organizowaniu dodatkowych usług (np. umawianie do fryzjera) czy dostają szczegółowe informacje dotyczące usytuowania poszczególnych sklepów, a nawet - znajdującego się w nich asortymentu.
Najczęściej klienci Klifa korzystają z usług konsjerż w weekendy. Wtedy liczba zainteresowanych taką formą serwisu zwiększa się nawet dwukrotnie, a w niektórych przypadkach – nawet trzykrotnie.


- Nasi pracownicy znacznie częściej niż w dni powszednie proszeni są wtedy o pomoc będącą tak naprawdę ekskluzywną usługą, znaną na świecie głównie z hoteli o wysokim standardzie. Bardzo często staje się ona swego rodzaju asystą, bowiem klient od momentu wejścia do obiektu najpierw potrzebuje szczegółowych informacji o wybranych punktach handlowych czy usługowych, zaś potem – pomocy w niesieniu zakupów i odprowadzenia go do znajdującego się na parkingu samochodu lub taksówki – mówi Paweł Mężyński, manager z firmy City Security odpowiedzialny za realizację usługi konsjerż w warszawskim Domu Mody Klif.
W ramach usługi konsjerż klienci skorzystać mogą m.in. z porady jak znaleźć poszukiwany przez siebie produkt, i to z podaniem odpowiedniej marki (np. w sklepie typu „multibrand"), a także – zlecić zamówienie taksówki na określoną godzinę czy zakupu i wysłania kwiatów lub umówienia wizyty u fryzjera czy wreszcie poprosić o dostarczenie zakupów wprost do samochodu. Z pomocy pracowników specjalizujących się w tej usłudze korzystać mogą też cudzoziemcy, którzy nie znają języka polskiego. Wszystko dzięki temu, że obsługa serwisu konsjerż posiada szczególne kwalifikacje – łącznie z płynną znajomością języka angielskiego.
- Do pracy tej wyselekcjonowane zostały osoby posiadające doświadczenie i umiejętności w kontaktach z klientem. Dodatkowo przechodzą one regularne szkolenia przyczyniające się do wzbogacenia ich umiejętności. W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy chcą komfortowej i kompleksowej obsługi podczas robienia zakupów lub korzystania z innych usług w obiekcie handlowym–dodaje Paweł Mężyński.
Za zapewnienie klientom stołecznego Klifa tej usługi odpowiedzialnych jest na każdej zmianie dwoje pracowników firmy City Security, która chroni ten - znajdujący się przy ulicy Okopowej w Warszawie- obiekt. City Security zamierza wkrótce poszerzyć zakres tej usługi w Klifie – m.in. poprzez dodanie do dotychczasowego składu tzw. hostów czyli pracowników, którzy łączą kompetencje specjalistów od konsjerż z doświadczeniem w obszarze ochrony fizycznej. Klif to jedno z niewielu centrów handlowych w Polsce, które oferuje swoim klientom usługę konsjerż – w dodatku bezpłatnie.

Inforamcja prasowa

Pin It