axis logoJak skutecznie zabezpieczyć sklep przed stratami spowodowanymi kradzieżą produktów czy oszustwami w punktach kasowych? W jaki sposób kamery IP pomogą w analizie zachowania klientów i zwiększeniu sprzedaży? Tego będzie można dowiedzieć się już 18-19 września odwiedzając stoisko Axis Communications podczas Shopping Center Forum 2013.

Na gości targów czekać będzie ekspozycja w formie sklepu, w którym rozmieszczone będą kamery IP. Każdy z odwiedzających będzie mógł osobiście sprawdzić czujność urządzeń, a także przekonać się, jak działają inteligentne funkcje analizy obrazu. Liczenie osób wchodzących i wychodzących, wyznaczenie ścieżek przepływu klientów w sklepie, automatyczny alarm w przypadku prób oszustwa czy kradzieży - to tylko niektóre możliwości kamer, jakie zostaną zaprezentowane podczas targów.

Axis Communications po raz pierwszy będzie uczestniczyć w tym wydarzeniu. Nasza propozycja skierowana jest zarówno do najemców centrów handlowych jak i deweloperów, zainteresowanych rozwiązaniami wspomagającymi skuteczną optymalizację procesów biznesowych i zarządzanie przestrzeniami sprzedażowymi. Mamy nadzieję, że Shopping Center Forum okaże się dobrą platformą do dyskusji na temat problemów, z jakimi borykają się przedstawiciele sektora oraz przekazania wiedzy na temat sposobów ich rozwiązywania. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko 1.1, będzie to okazja do spotkania z naszym zespołem i zapoznania się z ciekawymi rozwiązaniami przeznaczonymi dla sektora handlu - mówi Agata Majkucińska, Key Account Manager w Axis Communications.

Oferowane przez Axis Communications systemy kamer sieciowych oprócz zwiększenia bezpieczeństwa i eliminowania strat powodowanych kradzieżą asortymentu, pełnią w sektorze handlu wiele funkcji aktywnie wspierających sprzedaż. Aby umożliwić dopasowanie funkcjonalności kamer do indywidualnych potrzeb użytkowników, stworzono otwartą platformę AXIS Camera Application Platform (www.axis.com/applications), z której można pobrać przydatne, inteligentne aplikacje dodatkowe. Przekazują one dane umożliwiające poznanie i analizę zachowań konsumenckich, co pozwala na optymalizację akcji marketingowych i personelu dedykowanego do obsługi klientów, monitorowanie kas i zmniejszanie długości kolejek. Umiejętne korzystanie z dostępnych możliwości znacznie podnosi poziom zadowolenia z oferowanej obsługi i zwiększa szanse na lojalność klienta, co w efekcie ma wpływ na wielkość sprzedaży.

W Polsce urządzenia Axis Communications można zaobserwować w wielu centrach handlowych, gdzie służą one do nadzoru wizyjnego. Dodatkowo, wiele obiektów handlowych wykorzystuje możliwości kamer do wspomagania biznesu. Są to m. innymi sieć butików Tally Weijl, KAZAR, drogeria NATURA czy sieć Perfumerii Marionnaud.

Jesienna edycja Shopping Center Forum to przede wszystkim targi nieruchomości handlowych oraz technologii i wyposażenia dla centrów handlowych. To największa tego typu impreza w Polsce i Europie Środkowej. Forum odbędzie się 18-19.09.2013 w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Stoiska targowe będą dostępne dla uczestników od godziny 9.00 do godziny 18.00.

Informacja prasowa

Pin It