20190813 savas1
Wratislavia Service będzie od sierpnia br. działać pod marką SAVAS. Firma chce zwiększyć sprzedaż w segmencie usług ochrony i utrzymania czystości, ale także powalczyć o nowe kontrakty w obszarze Facility Management.

Aktualnie SAVAS realizuje kontrakty na ochronę oraz utrzymanie czystości dla kilkuset podmiotów i zatrudnia ok 400 pracowników, koncentrując się na Polsce południowo-zachodniej.  Klientami firmy są również osoby fizyczne. Zmiana nazwy, połączona z wprowadzeniem nowych usług oraz dywersyfikacją oferty to efekt wdrożenia nowej strategii rozwoju spółki.
- Wypracowaliśmy solidną pozycję w branży security&cleaning, a wprowadzenie marki SAVAS to kolejny etap naszego rozwoju. Ochrona i usługi porządkowe będą trzonem naszej podstawowej działalności, ale jednocześnie chcemy zapewnić klientom kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania i obsługi obiektów komercyjnych i przemysłowych. Dobrze znam bolączki naszej branży i trendy, które za tym idą. Dlatego zamierzamy rywalizować jakością usług i solidnością obsługi, a nie niską ceną, bo w obecnej sytuacji rynkowej jest to droga donikąd i strategia, która w dłuższej perspektywie może przynieść wymierne korzyści tylko i wyłącznie największym graczom na polskim rynku. Nie służy jednak klientom, rozwojowi naszej branży i ma niestety negatywny wpływ na to, jak jest postrzegana. Chcemy to zmienić, adresując ofertę do wymagających klientów i proponując im rozwiązania, które gwarantują bezpieczeństwo i komfort nie tylko na papierze – mówi Konrad Kasprzak, dyrektor generalny w Savas.
Pierwsze rozwiązania z obszaru Facility Management (w tym m.in. obsługa techniczna budynków, outsourcing BHP), pojawiły się w ofercie SAVAS w sierpniu br. a w kolejnych miesiącach będą one systematycznie rozwijane. Jak zapewnia Kasprzak, w segmencie usług porządkowych oraz ochrony dla biznesu większy nacisk położony zostanie na sprzedaż rozwiązań bazujących na nowoczesnych technologiach (w tym m.in. zdalnego monitoringu wizyjnego), które pozwalają klientom optymalizować koszty, przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa. Firma nie zamierza rezygnować z obsługi klientów indywidualnych. W ofercie dla właścicieli domów i mieszkań pojawiło się kilka nowych usług - do tej pory dostępnych tylko dla klientów biznesowych (w tym. m.in. zdalny monitoring wizyjny domów, monitoring samochodów GPS), a także usługi concierge, obejmujące m.in. pogotowie hydrauliczne, usługi porządkowe i transport.

Pin It