axis retailJuż 20 listopada br. rozpoczną się w Warszawie IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia Technologii i Usług dla Handlu Retail Show. To coroczna, największa impreza o charakterze B2B dla sektora retail w Polsce. Firma Axis Communications będzie mieć tam swoje stoisko.
Na gości targów czekać będzie ekspozycja złożona z kamer IP. Każdy z odwiedzających będzie mógł osobiście sprawdzić czujność urządzeń, a także przekonać się, jak działają inteligentne funkcje analizy obrazu. Liczenie osób wchodzących i wychodzących, wyznaczenie ścieżek przepływu klientów w sklepie, automatyczny alarm w przypadku prób oszustwa czy kradzieży – to tylko niektóre możliwości kamer, jakie zostaną zaprezentowane podczas targów.


Axis Communications będzie uczestniczyć w tego typu wydarzeniu po raz drugi. Oferta zaprezentowana podczas targów będzie skierowana zarówno do najemców centrów handlowych jak i deweloperów zainteresowanych rozwiązaniami wspomagającymi skuteczną optymalizację procesów biznesowych, jak i zarządzanie przestrzeniami sprzedażowymi – podkreśla Agata Majkucińska, Key Account Manager w Axis Communications. Tego typu wydarzenia to doskonała okazja do poznania potrzeb kadr zarządzających i możliwość badania tendencji w branży retail – dodaje.
Oferowane przez Axis Communications systemy kamer sieciowych oprócz zwiększenia bezpieczeństwa i eliminowania strat powodowanych kradzieżą asortymentu, pełnią w sektorze handlu wiele funkcji aktywnie wspierających sprzedaż. Aby umożliwić dopasowanie funkcjonalności kamer do indywidualnych potrzeb użytkowników, stworzono otwartą platformę AXIS Camera Application Platform (www.axis.com/applications), z której można pobrać przydatne, inteligentne aplikacje dodatkowe. Przekazują one dane umożliwiające poznanie i analizę zachowań konsumenckich, co pozwala na optymalizację akcji marketingowych i personelu dedykowanego do obsługi klientów, monitorowanie kas i zmniejszanie długości kolejek. Umiejętne korzystanie z dostępnych możliwości znacznie podnosi poziom zadowolenia z oferowanej obsługi i zwiększa szanse na lojalność klienta, co w efekcie ma wpływ na wielkość sprzedaży.
W Polsce urządzenia Axis Communications można zaobserwować w wielu centrach handlowych, gdzie służą one do nadzoru wizyjnego. Dodatkowo, wiele obiektów handlowych wykorzystuje możliwości kamer do wspomagania biznesu. Są to między innymi sieci butików KAZAR, Tally Weijl, drogerie NATURA czy sieć perfumerii Marionnaud.
Targi potrwają dwa dni. Axis Communications zaprezentuje swoje produkty na stoisku D09 w hali nr 3 Centrum EXPO XXI w Warszawie. Stoiska targowe będą dostępne dla uczestników od godziny 9.00 do 17.00.
Więcej informacji na www.retailshow.pl


Informacja prasowa

Pin It