Jak skutecznie zabezpieczyć wszystkie oddziały przedsiębiorstwa, zachowując jednolite standardy ochrony w każdym z nich? Czy można centralnie administrować rozproszonymi instalacjami bezpieczeństwa? 

 

 

2017 2 34 1

 

 

Zarządzanie organizacją posiadającą oddziały w różnych lokalizacjach wymaga dużo uwagi oraz nakładów czasu i środków. Dotyczy to każdego aspektu działania firmy, w tym obsługi systemów ochrony. Aby umożliwić centralny nadzór nad autonomicznymi systemami bezpieczeństwa, jednocześnie ułatwiając i usprawniając cały proces, powstają specjalne rozwiązania. Ich wdrażaniem zajmuje się integrator – podmiot odpowiedzialny za opracowanie i przygotowanie powstającej lub istniejącej infrastruktury, na potrzeby programów integrujących. Przykładem takiego narzędzia jest INTEGRUM – oprogramowanie zaprojektowane przez inżynierów SATEL. 

 

 

2017 2 35 1

INTEGRUM – zintegrowane zarządzanie systemami bezpieczeństwa

 

 

W czym pomaga zintegrowane zarządzanie bezpieczeństwem?

 

INTEGRUM umożliwia łączenie wielu instalacji w jeden skalowalny system bezpieczeństwa. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie występuje rozproszona struktura organizacyjna. Dzięki niemu każda placówka instytucji czy firmy wielooddziałowej, takiej jak sieci handlowe, banki czy agencje rządowe, ma zapewnioną stałą ochronę na najwyższym poziomie. Korzyści wynikające z zastosowania takiego rozwiązania najłatwiej pokazać na przykładach.

 

Mobilność

 

Koordynator w drodze na odbiór techniczny nowego obiektu „Oddział Konin” otrzymuje informację o awarii w „Oddziale Sopot”. Może zalogować się do systemu ze smartfona i szybko określić źródło problemu. Natychmiastowe wysłanie tam serwisu jest jedynie formalnością.

 

Zdalne zarządzanie użytkownikami

 

Osoba z Działu Kadr w Gdańsku przyjmująca nowego pracownika może utworzyć dla niego profil użytkownika z kartą zbliżeniową dającą dostęp do obiektu w Elblągu, w którym ma on rozpocząć pracę. Karta po okresie próbnym może automatycznie przestać działać, a po przedłużeniu umowy dostęp zostanie zdalnie odnowiony.

 

Kontrola konfiguracji

 

W poznańskiej placówce bankowej miało miejsce włamanie. Specjalista ze stołecznego biura ochrony może w kilka minut sporządzić zestawienie zmian ustawień centrali alarmowej i przekazać je Policji. Będzie to pomocne w ustaleniu, czy w ostatnim okresie nie dokonano sabotażu konfiguracji instalacji.

 

Raportowanie

 

Po przeprowadzeniu konserwacji systemów alarmowych w oddziałach automatycznie wygenerowany jest raport rozbieżności między wcześniejszą a bieżącą konfiguracją central. Dzięki temu administrator może w kilka chwil sprawdzić, czy nie został odłączony istotny element instalacji.

 

Wygoda obsługi

 

Dozorca otrzymuje informację o alarmie w strefie „Garaż”. W panelu sterowania wybiera widok planu obiektu, na którym znajduje się ta strefa. Z poziomu mapy może uruchomić pogląd z kamer i zweryfikować, czy alarm nie jest fałszywy. W zależności od sytuacji, może go skasować lub wezwać służby oraz umieścić stosowny komentarz przy zarejestrowanym zdarzeniu.

 

INTEGRUM jest narzędziem umożliwiającym proste administrowanie siecią placówek i ich użytkownikami, zapewniając przy tym optymalizację kosztów i oszczędność cennego czasu. To idealne rozwiązanie dla osób dbających o bezpieczeństwo wielooddziałowych organizacji.

 

Aby system taki działał sprawnie i wydajnie, powinien być wdrożony i obsługiwany przez profesjonalnego integratora, który przeprowadzi cały proces odpowiedzialnie i fachowo, a po jego zakończeniu – będzie służył kompleksowym doradztwem.

 

Szczegółowe informacje techniczne na temat INTEGRUM, w tym obszerne materiały video, dostępne są na stronie integrum.satel.pl.

 

 

 

Pin It